10 dagar sen

herregud! 10 dagar sen jag skrev nåt här...tiden går fort när man har roligt =)
jobbet är i full gång o tiden räcker knappt till.

på tisdag el onsdag får vi reda på om vi får en inneboende hos oss. trevligt om det blir så =) vad gör man inte för sina närmaste!

vad har annars hänt sen sist...typ iiingenting. eller jo, vi har ju varit med i dannikes cykelfest! så himla kul!! det måste vi va med på nästa år med. =)

i morgon har vi KU-dag på jobbet. ska bli mycket spännande! föreläsning på fm, planering på em o annat spännande som vår kära chef hittat på =)

i helgen har jag o stefan vart i falkenberg, gjorde även ett stop på gekås i ullared på vägen dit. blev lite fattigare men elsas födelsedag är klar o hennys julklappar o födelsedagspresenter med. trot eller ej. sen blir det ju alltid att man hittar nåt mer innan jul men grunden är klar =)
sen åkte vi vidare till falkenberg då o sov på olofsbo camping, mysigt att vara i väg utan barn bara jag o underbara stefan. hade en tyst lugn kväll, thaimat o varsin skvallertidning =) tvn vi hade med funkade inte, eller rättare sagt, boxern funkar inte, bild men inget ljud så det vart tyyyyst o lugnt! o sen sova hur länge man ville o en lugn o go frukost i lugn o ro! har inte sådana här helger allt för ofta så det är skönt när man väl får till de =)

jaja...tyvärr har jag inte mer att skriva även om jag vart borta i 10 dagar.

Kommentarer
Postat av: Tina

ville bara säga att Elsas och Hennys mamma betyder jätte mycket för mig :) puss

2010-09-08 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0