föööörkyld!!

har idag jobbat, men varit väldigt förkyld o hostig. i morgon blir det VAB på Elsa halva dagen då hon med varit lite halvkrasslig. På em bär det av mot jönköping på föreläsningar. Ska bli spännande.

ska se om jag fattar hur jag lägger in bilder i mina inlägg för i så fall kommer ni få se en fin kalender jag köpte i går. rena fyndet...69 kr =)

hittade en ny kalender i en mysig butik i går. så himla nöjd =)

fattade hur man gjorde. här nedan ser ni mina två favvosaker i mitt hem just nu (om man inte räknar med personer =) )

mina favvogrejer hemma just nu =)

ja o så kan man ju räkna bort tändsticksasken med =)

igår var mamsen här på lite fika. hon fyllde hela 49 år. nästa år blir hon gammal ;) hon säger att hon inte ska va hemma då men då ska hon väl ha med sina uuunderbara barn va? =)

idag som sagt har jag varit förkyld. stefan skulle stanna på jobbet o laga sin jetta så min uuunderbara svägerska (låter lika gammalt VARJE gång jag skriver det) tog hand om barnen så jag vill kurera mig lite. o Stoffe med så klart...TACK!!! ni är så jävla snälla! =)

finns ju en massa andra som är snälla med men i dag fick det bli Sandra o Stoffe =)

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tur att man har snälla personer runt omkring sig ibland =) Hoppas att du är frisk i morgon så att du kan åka med till Jönköping =) Krya på dig vännen. Kram

2010-08-16 @ 21:32:05
Postat av: Sandra

Hej Malin!

Jag är här inne ibland och kikar lite ;) Alltid kul med bloggar tycker jag.... Fick syn på din kalender och tänkte att en SÅN vill jag HA! Jättefin, får man fråga vart du fyndat den?



Ha det gött i höstrusket!

Sandra (Andersson)

2010-08-23 @ 22:08:57
Postat av: malin

hej!

har fyndat den på "hemma hos haglunds"

tyckte den var lite rolig =)

2010-08-31 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0