första dagen

första dagen på jobbet efter semestern, känns väldigt konstigt att jobba *haha* kommer knappt ihåg hur det var. började med en sovmorgon, o slutade vid fem o så sen åkte jag inlines, blev nog runt 5 km, känns i kroppen o höll på o dö.
idag är även första dagen på mitt nya liv! =) ska ta tag i mitt liv o börja träna ordentligt. ska träna (inlines, gymet, slalombacken) mina sena dagar o så lite promenader el trampmaskin här hemma.

jaa, i alla fall så är semestern slut. haft en uuuunderbar sådan med min familj!! vill ha semester varje dag med min familj! kan va trött på mina barn men åter igen...de är bääääst i hela hela världen o Stefan med! löööv them!! =)

undra om man får byta bil el nåt snart kanske! vi vill ha en diesel o bli av med våran!! =)
tääänk om man kunde vinna lite pengar =)

jaja, nu väntar soffan o sen sängen, börjar kl 6.15.

efter första dagen på förskolan har nu henny däckat i sängen men elsa däremot har inte somnat än. kommer ut i hallen o gråter o säger "jag är lessen"...hmmm...jaa...men det är ju bara för att hon måste ligga i sängen...skum tjej det där =) men one of the best!! =)

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0