mjölkfri

faaan! skrev ett ganska långt inlägg o när jag skulle spara det o så så "gick webbsidan inte att visas" o inlägget försvann...jaja..bara att börja om.

- har börjat med mjölkfri kost på Elsa. Har börjat med att utesluta ren mjölk, fil och yoghurt så får vi se om hennes mage blir bättre. Hon älskar ju mjölk och yoghurt/fil men nu är det slut på det för nån vecka framåt. Idag till frukost hade jag inget annat än smör med mjölk i och ost och tänkte att hon inte behövde äta det egentligen heller då och skulle ge henne leverpastej (visade sig att den stått en aning länge i kylskåpet kanske ;) ) så hon fick sylt på sin smörgår, åt två bett o sen bara corn flakes utan nånting till. Bättre än inget =)

- har semester idag. Skönt. Måste mjukstarta lite ju, en fyradagarsvecka blev perfekt =) Sen att Henny knappt hann säga god morgon innan hon satt jämte o gnällde för att hon ville till förskolan är ju en heeelt annan sak. Har inte lärt sig att uppskatta att vara hemma =)

- i kväll blir det kanske lite film. Kanske får åka in till Borås o hämta Twilight hos Sandra så vi får kika på de. Har ju hört att dessa ska va bra så får väl kolla på dom =)

- var inne i Borås i går kväll. Sista sommartorsdagkvällen på torget. Sven-Ingvars stod på scen. Det var mycket folk, bra väder o en del bra låtar =)

- idag har vi ingenting på schemat förutom att kanske då åka in o låna filmer o kanske kolla om jag hittar nåt bra ställe att lämna in min iphone med. Den är ju lite sönder. Jag hör vad andra säger men ingen hör mig. SÅÅ kan man ju inte ha det =)

- på söndag fyller mamma år. 49 år gammal blir hon. Grattis till henne. Hon kommer hit med lite fika. Skulle vart tårta men med tanke på Elsas kost så fick det bli en kladdkaka. Gott det med =)

- i morgon blir det kanske en tripp till Timmele för lite grill (vid bra väder, eller kanske ändå =) ) o lite vin. Får se om man kan fixa lite skjuts med. Men det löser sig säkert =)


Ha de bra alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0