back in da house =)

då var vardagen här för Henny med som först fått vara på semester i Varberg några dagar för att sedan där hämtas av farmor o farfar som tog med henne till Legoland. Vet inte vad hon tyckte var roligast
- att bilar och båtar av LEGO körde heeelt självt (hmm...skumt...undrar hur det funkar ;) )
- att få äta pannkakor till frukost på hotellet
- att åka karuseller på Legoland

små upplevelser som är stoooora för en tjej på 4 år. Vår underbara prinsessa! kan vara trött på all trots o så men fy fan vad man älskar de! kan göra vad som helst för de små!!! LÖÖÖÖÖV them!! =)

i dag ska vi mot stora staden (jaja, bara Borås iofs) o kolla in Timoteij och Nanne Grönvall (tror jag det är i alla fall) och i morgon bär det av till den ännu större staden Gbg för att kolla in PINK (som har förband TAKIDA =) )
min uuuunderbara vän Tina ringde och frågade om detta förra veckan då hon vunnit biljetter o övernattning! ska bli superkul! Pink är kanske inte den jag skulle köpa biljett till men hon är heeelt ok och jag ser fram emot detta jättemycket =)

sen hade Henny o Elsa fått kort av min mamma, där hade hon skrivit "hej mina prinsessor" o när jag läst klart kortet säger Henny " men mamma, vi är ju inga prinsessor, vi är ju ballerinor" *haha* jaa, de små liven =)

nu ska jag se vad resten av eftermiddagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0