första semester dagen

idag är första semesterdagen på första semesterveckan. hela familjen har 5 uuunderbara veckor framför sig. ska bli skönt att bara vara.
idag är jag sugen på att åka ner till varberg över dagen, eller till Björkängs camping o kolla läget lite. kanske gör det i morgon så vi hinner förbereda oss lite. =)

i helgen har vi varit lite barnlediga. vi lämnade barnen vid kl 14 på lördagen, sen skulle stefan jobba så jag åkte med en sväng sen var vi till sandra på inflyttningsfest. mycket skoj. åkte sedan ut till stugan där barnen var, åkte o badade o fick lunch hos svärföräldrarna. det var gott. sen åkte vi hem, bara en snabbis, skulle in till stan, stefan skulle jobba igen och jag visa en soffa och sen åkte vi till min syster i hennes nya lägenhet. uuunderbara tapeter har hon där =) hon är lite blommig av sig så hon har tapetserat köket och ett sovrum i en fräsch blommig tapet =) *hahahaha* såååå vidrig, hon ska väl få omtapetserat någon gång framöver.

o glömde ju, i fredags var vi hos tina o hennes familj i Timmele o grillade lite o drack lite vin o så =) mycket kul!! som alltid =)

nu väntas en dag i solen.

ha de bra!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0