hej

hej!
har varit borta på lite semester! Helt underbart. semestern började med en tripp till min farmor för att fira hennes 85-årsdag. Toppenkul! =)
sedan direkt efter det for vi ner till Varberg där vi tillbringat våra dagar fram till i dag. Wheels and Wings har varit vilket innebar en tripp till stan i fredags o kikade lite på bilarna.

 idag kom Henny o Elsas farmor o farfar o hämtade Henny. Danmark o Legoland står på schemat. En timma gick det sen saknade jag henne nåt så fruktansvärt. Tycker det är jobbigt nu men men, vi har Elsa hemma men jag är inte gjord för att vara ifrån mina prinsessor 2-3 nätter. känns som en oändlighet till Henny kommer hem. men men...så är det! hon har det superkul! hon hade hela lekrummet på hotellet för sig själv så det var väl kul!! =) i morgon ska de gå till Legoland. Vill med åka dit men får kanske vänta några år till Elsa är såpass stor så hon har nöje av det med =)

nu väntar läggning av Elsa och sen soffan för mig o stefan. o film kanske...o lite mat med så klart. får se vad vi hittar på till kvällsmat! Elsa är "gogurt o fingor" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0