ont

Ja, dagen kunde ju börjat lite bättre än vad den gjorde idag. Skulle ta på mig mina byxor o knäckte till ryggen! Helt sjukt vad ont man kan ha i ryggen. Hoppas verkligen att det går över snart. Stefan skulle gått ut i dag o sovit i stan...gissa vem som inte kom iväg o gissa vem som har superdåligt samvete. Men ja, jag kan inte byta en blöja på Elsa, kan inte lyfta...ja ni fattar kanske. Men ska verkligen gottgöra Stefan detta.

Var ju även på ortopeden i dag. Elsa har lite framåtlutande (?) höfter så därför går hon inåt med fötterna. I 9 fall av 10 växer detta bort av sig självt innan de börjar skolan, skulle det inte göra det på Elsa ska vi höra av oss igen, är ju några år dit =)
Enda "problemet" hon kan ha är att hon snubblar lite lättare o oftare men det märker vi inte av nåt märkvärt nu så det kanske inte blir så illa!

Sen åkte vi till mamma för där var Henny o vi fikade lite. O sen skulle Kajsa ner o kika på en lägenhet i Halmstad så Josefin Gustav Henny o Mamma följde med henne. Kajsa ringde för ett tag sen och sa att hon fick lägenheten. KUL!!

Nu ska vi se om vår kanal 4 funkar för jag vill se friidrott!!
Sen kanske kanske, gå ut o gå i regnet lite!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0