PINK!

jaa...fredagen innbar en konsert med PINK på Ullevi...har inte lyssnat på henne sådär jättemycket men när Tina frågade om jag ville med så sa jag inte nej. Hon är helt ok att lyssna på!! Efter konserten så har jag ändrat uppfattning! Hon är ju för fan grym!!! Vilken show!!
började med att hon entrade scenen uppifrån, ut ur en låda hängande i en lyftkran kom hon ner! Sen under konserten så var hon även i en stooor boll som hon sprang uppe på publiken som stod...o hon avslutade allt med att dra sista låten hängande i en sele ovanför all publik...jaa..det var bra!
Jag o Tina hade kul dagar. Åkte ner i fredags fm o hem i går, lördag, em...
O i går bar det av till Fredrik på lite grillning. Där var Marie med! Så kul att träffa henne igen. Var hur längesedan som helst! Tyvärr var inte våra barn på humör för att kvällen skulle flyta på så klart, de brukar somna men i går så, ja..Elsa somnade med vaknade efter ett tag o Henny satte nog rekord i hur mycket en tjej på 4,5 kan gnälla på så kort tid som möjligt =)
Med på grillningen var ju Annica och Anders med o de hade med sig sin lille Vilmer...så söt liten kille =)

idag är jag ensam hemma med Elsa som verkade jättetrött innan så jag fick skjuta upp min inplanerade handling för hon skulle sova. det var för en timma sedan och hon har fortfarande inte somnat. fattar inte. hur trött som helst ända till det blir aktuellt med att sova...PIGGELIN!!!
jaja, hon somnar nog snart =)

funderar ev på att köpa en sista vagn till Elsa, sälja de jag har o köpa en ny. Har en som är bra som jag bara älskar men inget liggläge så ingen Elsa som kan sova i den, en paraplysulky som var ett väldigt inpulsköp som sitsen är så kort på o ingen bygel framför så det känns som hon kan ramla ur o hon blir ju inte mindre, o i alla fall ett år till behöver vi vagn...får se vad som händer. Får kanske sålt mina två vagnar så kan jag köpa en ny för de =)

Ha en bra dag!! o nu är det tvåååå veckor kvar på min semester =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0