fredag!

fredag är nog den bästa dagen på veckan!! man kan bara ligga på soffan o slappa!! så gött. i dag är jag dock ensam om att slappa. stefan är iväg hos en kompis o dricker lite öl o så. kul för han..men å andra sidan ska han jobba imorgon kväll. fast när jag tänker efter så tycker han det är roligare än vad jag tycker men va fan...han vill ju gärna köra så klart han ska göra det!! får va lite snäll =)

inget bra på tvi dag...så besviken...inget doobidoo som jag sett fram emot =P o så tänkte jag att då kan jag ju kika på en film..men då hitta jag inte den jag ville se...så det får bli en titt på "världens barn" på ettan...

var på ladies night i helgen. herre gud vilken kväll. vissa saker som jag inte vill skriva om här gick ju inte som vi planerat men vi åt god mat o såg en kul show...men jag var ju fan nästan bakis på showen..drack lite för mycket vin på ALLDELES för kort tid...men men...man blir aldrig visare heller så man gör säkert om det fler gånger...eller vad tror ni?? =)

I LÖV MÅNS i alla fall. Måns Möller var med på Ladies Night. o Brolle...o Martin Stenmarck...o sen var ju Andreas Johnson o Steven Simmons med också men I LÖV MÅNS (O BROLLE....O MARTIN....=) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0