kommer det sluta??

kommer det ta slut nån gång med alla sjukdomar. henny hade nästan 40 graders feber imorse. i med alvedon o sen frukost till lille huliganen för att sedan köra henne till förskolan. hon var där kl 8. 10.50 ringer de från förskolan. Elsa har feber IIIIIIGEEEEEEN! blir tokig. då har hon alltså vart feberfri från måndag lunch så drygt ett dygn, nästan två dygn, fick hon vara feberfri. o henny har idag levt på vatten o några chokladbollar. inget annat har gått ner.

elsa sov när vi kom hem, vaknade strax före ett o höll sig då för örat o henny säger att hon har ont i nacken o i örat...känns som det blir ljusare tider snart =) NOT!!

så om ni inte räknat ut det innan nu så kommer jag VABBA lite grann framöver...heeelt sjukt. 5 dagar denna veckan. känns hur bra som helst...inte..men men...barnen är ALLTID i första hand. barnens underbara faster erbjöd sig att vara hemma men då var vikarie redan fixad på jobbet plus att jag är liiiite (eller mycket kanske) löjlig så när de har så hög feber (henny då) så vill jag ha lite koll på de själv. (eller stefan såklart)
men en annan gång, då kan sandra få va hemma =)

har beställt lite pysselgrejer idag. vunnit på tradera. stämplar och stämpeldynor. ska bli kul att komma igång med julkorten.
har idag även flyttat upp alla mina pysselgrejer så nu har jag allt på bekvämt avstånd från matbordet =)

till helgen blir det fyndmarknad i gällstad o kanske en tripp till halmstad under söndagen då lillasyster kajsa fyller sista tonåringsåret =) 19 år!!! stoor tjej nu ;)

kort taget 11 okt 2010. hon ser så stor ut...min plutt =)

vår stora tjej. kort taget 11 okt 2010

korten ovan är tagna på förskolan 11 okt 2010. de är sååå fina! (o jag är inte aaaalls partisk när jag säger att de är de sötaste o bästa!!! i hela hela världen =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0