så trött på alla sjukdomar

hur mycket ska man egentligen vabba?? vi har hittills 35 utb dagar på elsa i år. helt sanslöst...jag är gärna hemma med barnen när de är sjuka men man blir ju lätt stressad över jobbet o man har lite smått dåligt samvete för att man inte är där. men men..sånt är livet. i vårt liv just nu passar det ändå bäst att jag är hemma o inte stefan. det är väl lite olika i olika familjer.

men lilla Elsa o underbara Henny går ändå före ALLT annat för de är så jävla bra!! jag älskar de över allt annat. fattar nog inte riktigt hur man kan älska någon/några så mycket, ändå är det snart fem år sedan man blev mamma. och hur kan man älska TVÅ st LIKA mycket...helt sanslöst skön känsla i alla fall. de kan gå en på nerverna men det är ju så barn är =)

det tar på krafterna att ha sjuka barn, just nu har elsa svårt att komma till ro. är lite ledsen. och fy för att se de små sjuka. henny har inte vart sjuk alls lika mycket som Elsa. Elsa har haft urinvägsinfektion, med flera febertoppar i kanske 2-3 månader innan dess. sen blev det vattenkoppor. och på detta blev det lite röntgen i gbg på barnsjukhuset där för att kolla njurar efter urinvägsinfektion och nu i höst har det vart magproblem o feber o förkylningar. men när hon är äldre minskar nog sjukdomarna med. hon är ju bara två plutten...

nu ska jag kika på ensam mamma söker...

kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0