spännande...

"kollar" på CSI...är inte bra på att kika på sådana här serier men ändå sitter jag där, men idag passar jag på att blogga lite. är ju lite nervös av mig när det blir för spännande.

i förra veckan var jag hemma 4 dagar av 5 möjliga. inte illa va? jag var så jävla trött på skiten till slut så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. elsa klättrade på väggarna o henny var på förskolan en stund men var hemma mycket med.

på fredag blir elsa 2 år!! stor tjej nu =) fattar inte vart tiden tar vägen. helt jävla sanslöst! min lilla tjej börjar bli stor. beter sig iofs som en tonåring ibland känns det som. sur o vresig...;)
när man frågar elsa om hon fyller år säger hon nej och visar upp 3 fingrar. o frågar man om hon kommer få paket så blir svaret även där nej =) goding. hon kommer bli överlycklig =)

på lördag bär det av till gbg för att spana in ladies night gänget. har aldrig vart på det innan men det ska bli kul! känns som det kommer vara en del kvinnor där som kommer bete sig som typ 15 =) kommer bli kul att spana in dessa med *haha*

på söndag blir det kalas för elsa. vare sig hon vill eller ej =)

ha de bra!!

o förresten, CSI slutade med att de hittade "skurken" =P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0