dagen efter


idag är en "dagen-efter-dag"...blev lite mycket "dill" till kräftorna i går. fyyy vilken dag, eller morgon i alla fall.
ensam hemma med barnen nu då stefan skulle "öva" inför Gällstámilen i dag *haha* tålamodet dagen efter sätts på prov då elsa i ca 40 min nu hoppat i och ur sin säng. HUR FAN FÅR MAN EN UNGE ATT FATTA ATT MAN SKA STANNA I SÄNGEN!!! vet att vi hade samma problem med Henny, vi kunde sitta utanför hennes run i ca 2 tim varje kväll i kanske 2 veckor och det lönade sig med detta för idag går hon aldrig ur sin säng när hon väl lagt sig. vi tröttade ut henne. får väl börja med samma sak för elsa. men INTE idag..=)

min syster och stefan syster kom hem från Barcelona idag. de verkar ha haft en bra resa. vill också ha nån o resa med. de har varit på en massa kul resor...jag har vart...hmm...hemma (o det är inte fy skam för jag har ju världens bästa familj att vara hemma med)
om två år ska jag åka till spanien, kroatien eller frankrike el nåt. bara det är sol o varmt o jag kan va borta i två-tre veckor el nåt...går att drömma i alla fall =)

jahapp...om några veckor flyttar min älskade syster (en av de) in här då. bo i källaren ska hon göra. kommer bli finfint =)

nee...nu ska jag lägga mig på vår stooora (läs: minimala) soffa o titta på tv. just nu är sandor slash ida..sådär bra kanske men sen kanske nåt bättre kommer. inte en aaaning.

ha de bra!!


känns i bland som man ger o ger o ger men kommer aldrig få tillbaka alls lika mycket...
dum känsla kanske men får den i bland o ställer mig då frågan när jag ska sluta ge men jag slutar inte med det...får kanske skylla mig själv...



Kommentarer
Postat av: Tina

Jag börjar lära mig att så länge det inte äter upp en själv så är det bra att ge men jag håller med dig om att man förmodligen ALDRIG kommer att få tillbaks lika mycket :)

2010-09-12 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0