kanske inga läsare...?

det går väldigt lång tid emellan mina inlägg men jag har fortfarande inte kommit in i att jag har en blogg. när jag startade denna så tänkte jag att jag säkert skulle blogga varje dag för det kan ju inte ta så lång tid. men fasen vad man inte hinner/orkar skriva.
men men..vet ju inte ens om jag har några läsare så det spelar kanske inte någon roll hur ofta el sällan jag skriver =)

i går, onsdag, var vi hos barnmottagningen med henny. hon har sedan i våras nån gång klagat på ont i ryggen då o då o det har blivit lite oftare nu det senaste (inte varje vecka alltid men sisådär en tre gånger i månaden kanske) o för tre-fyra veckor sedan var vi o tog en massa blodprover på henne. fick svar förra veckan att hon hade borrelia så en kur med kåvepenin är insatt, en infektion hon fått för ett tag sedan. hon kunde se på blodproverna att det inte var en färsk infektion så det ska nog bli bra. men i alla fall, ett besök hos barnmottagningen Viskan blev det i går o läkaren var superbra o hon kollade reflexer o rörlighet i ben o lite sånt. nu väntar dock en remiss ner till Gbg för att röntga och göra ultraljud på Henny för utesluta att något är fel. alla blodprover (utom borrelian) såg bra ut.
snart får jag krupp på alla vab-dagar o skit. i våras var elsa sjuk till o från, urinvägsinfektion på henne o en röntgen av hennes njurar efter den i Gbg, sen vattenkoppor på båda, henny 2 veckor o sedan elsa två veckor, varför passa på o ha samma veckor. o under tiden elsa har vattenkoppor får henny halsfluss. o nu är det feber då o då med elsa igen, konstig mage så vi lämnat blodprov o avföringsprov (för salmonella o dyl) tror dock inte hon är sjuk men förskolepersonalen är orolig så får väl kolla upp det. o så är det hennys rygg...nåt mer?? hmmm..tror inte jag missat nåt...faaaan va tråkigt! fler barn? vi? NEE!! räcker med att vabba på dessa två =)

i morgon flyttar min kära (en av de) syster hit för att då vara bosatt här i ca 2 år. kan bli spännande. =)

tog tag i mitt liv (IGEN!!) o var o tränade idag. nästa vecka är två tillfällen inbokade o jag fick lära mig en runda att va ute o gå på i ca en halvtimma på jobbet =) göttans!! =)

jaja! nu ska jag se slutet på CSI så ska jag nog sova sen. öppnar hela förskolan i morgon kl 6!! det är nog den jobbigaste dagen jag vet tror jag...

kram kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Din "stalker" läser vare sig du vill eller inte :)

2010-09-26 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0